Το να ηγείσαι στο εμπορικό κομμάτι μιας επιχείρησης όπως η «Αχαΐα Κλάους» εκτός από ευθύνη φέρει και τη βαριά κληρονομία της γνωστής οινοποιίας. Έχει καταφέρει να αναδείξει τη γλυκιά μαυροδάφνη ως ένα ποτό που μπορεί να κοσμεί τα μεγάλα δείπνα, μιας και αποτελεί έναν ενισχυμένο οίνο παγκόσμιας κλάσης. Φαίνεται ότι το ποτό, παρ’ όλο που συνδέθηκε με απρόσεκτη χρήση κατά το καρναβάλι, έχει κάνει μια δυναμική αντεπίθεση στο πεδίο του κύρους και της προτίμησης από καταναλωτές αξιώσεων.